X
تبلیغات
رایتل

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت رسا

شرکت رسا به طور تخصصی در زمینه‌ی طراحی و ساخت و ارائه‌ی تجهیزات کامپیوتری برای رستورانها و فروشگاهها و مکانیزاسیون آنها فعالیت می‌کند. کادر متخصص این شرکت با سابقه‌ی طولانی و تجربه‌ی غنی در امر اتوماسیون ادارات و مکانیزاسیون همه گونه اصناف و مشاغل اکنون در جهت بهبود و ایجاد روشهای جدید فروش و روشهای اصولی برای مدیریت و تسریع در امر فروش فعالیت می‌نماید.
با افتخار به اطلاع می‌رساند شرکت رسا به عنوان تامین‌کننده‌ی سخت‌افزارهای فروشگاهی در ایران مشغول فعالیت می‌باشد. این شرکت پس از انجام رایزنی‌های متعدد و کسب نظر مسؤلان شرکت MonStar Information Corp تایوان، موفق به اخذ نمایندگی رسمی و فروش محصولات این شرکت معظم در ایران گردید.
شرکت Monstar یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندکان سخت‌افزار‌های فروشگاهی به خصوص صندوق‌های فروش نسل جدید Touch POS در تایوان می‌باشد.  

 

خدمات:

  

رسا با ارائه‌ی راهکارهای تخصصی در زمینه‌ی سیستم‌های نوین اتوماسیون فروش این امکان را فراهم می‌سازد تا همواره در کنار شما برای حل مسایل و مشکلات مربوط به فن‌آوری اطلاعات سازمانتان گام برداشته و شما را در رسیدن به اهدافتان در داشتن مجموعه‌ای بی‌بدیل و بروز در این عرصه یاری رساند.
فروش آغاز تعهد ماست. ما می‌دانیم که ارائه‌ی خدمات مناسب برای محصولات فروخته‌شده یا پروژه‌های پایان‌یافته،  بهترین تبلیغ و نمایانگر کیفیت کار ماست.


محصولات و خدمات ما
     مشاوره‌ی رایگان، امکان‌سنجی، استخراج و مستندسازی مشکلات موجود در سازمان شما جهت ارائه‌ی راهکارهای مناسب
     عرضه کننده انواع تجهیزات مانند: صندوق‌های فروش لمسی و ساده، پرینتر صدور فیش ، سیستم‌های Caller ID و لیبل، بارکد اسکنر، کشوی پول و ......      ارائه خدمات سخت‌افزاری، پیاده‌سازی شبکه‌های محلی، تعمیرات تخصصی تجهیزات فروشگاهی و رستورانی      طراحی و پیاده‌سازی کلیه‌ی سیستم‌های مبتنی بر بارکد در انبارها، کارخانجات، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها     ارائه‌ی راهکارهای نوین فروش مانند: کارت هدیه، کارت عضویت و سیستمهای وفاداری مشتریان "Loyalty Solutions"  با استفاده از تکنولوژی کارت‌های مغناطیسی و هوشمند     تامین‌کننده‌ی مواد مصرفی از جمله کاغذهای حرارتی، لیبل، ریبون، تگ‌های امنیتی و ...      نصب و راه‌اندازی انواع سیستم‌های امنیتی مانند: Security Gate (گیت‌های امنیتی) و انواع دوربین‌های مداربسته و امنیتی و سیستم‌های Biometric     ارائه‌ی جدیدترین نرم‌افزار اتوماسیون فروش، رستوران، کافی‌شاپ، سوپرمارکت و ... به صورت بسته‌های آماده و منطبق شده با نیازهای مشتری     مشاوره و راهنمائی حضوری(دمو): جهت نمایش سیستم‌ها و مشاوره‌ی حضوری مشتریان می‌توانند با تعیین وقت قبلی در محل شرکت حضور یابند. در محل شرکت توسط مهندسان فروش، مشاوره و کارآیی‌های آن را از نزدیک مشاهده می‌فرمایند.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

  

آموزش کامل مراحل استفاده از تجهیزات نصب شده
شرکت رسا، آموزش کامل استفاده از نرم‌افزار و طریقهی استفاده ازتجهیزات سخت‌افزاری را، از اصلی‌ترین وظایف خود می‌داند. بدیهی است مشتریان پس از گذراندن دوره‌هایی نزد متخصصان مجرب شرکت، خواهند توانست به راحتی با سیستم اتوماسیون فروشگاهی نصب شده، به انجام چرخه‌های کاری خود بپردازند؛ با این تفاوت که از سهولت و سرعت بالاتری برخوردار گشته‌اند.
استقرار سریع و به موقع سیستم اتوماسیون فروش
از جمله نیازهایی که در راه‌اندازی یک پروژه‌ی مکانیزاسیونِ چرخه‌ی داد و ستد یک فروشگاه مطرح است، راه‌اندازی پروژه در حداقل زمان ممکن است. از آنجا که مشتریان جهت حفظ موجودی صحیح کالا در نرم‌افزار، مجبور به توقف چند ساعته‌ی فروش خود هستند، لذا راه‌اندازی به‌موقع و سریع سیستم مکانیزه، می‌تواند از ضرر و زیان مالی جلوگیری نماید. بدین منظور شرکت فن‌آوران رسا مفتخر است با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب و با استفاده از ابزارهای جدید راه‌اندازی پروژه را در کمترین زمان ممکن عهده‌دار شود.
کارشناسان ما با حضور خود در محل مشتری در روزهای اولیه‌ی نصب به هنگام کار رستوران یا فروشگاه، جهت پشتیبانی حضوری باعث تسلی خاطر مشتریان می‌شوند.
پشتیبانی تجهیزات و ارائه‌ی خدمات فنی مناسب
گروه رسا قادر به پشتیبانی تجهیزات و ارائه‌ی خدمات فنی مناسب می‌باشد؛ ارائه‌ی راه‌حل‌های مناسب، پی‌گیری جدی و مراجعه‌ی ادواری در محل، از جمله خدماتی است که شاخص‌های پشتیبانی این شرکت را متمایز می‌کند؛ همچنین کلیه‌ی تجهیزات شامل 1 سال پشتیبانی رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش هستند.
پشتیبانی از راه دور
کاربران محصولات می‌توانند بصورت 24 ساعته با تماس با خط سرویس به شماره 22886885 و 22863656 یا از طریق سرویس پست الکترونیکی Technical@rasasolution.com از راهنمائی‌های کارشناسان فنی این واحد در جهت حل مشکلات کاربری و یا رفع ایرادات سطحی سیستم‌ها اقدام نمایند.
پشتیبانی حضوری
در مواردی که مشکلات کاربران به صورت تلفنی قابل حل نباشد، کارشناسان فنی این واحد ظرف مدت حداکثر 24 ساعت در محدوده‌ی تهران و 48 ساعت خارج از محدوده‌ی تهران (شهرستان‌ها) به محل مشتری اعزام گردیده و ایرادات سیستم را درمحل وی رفع خواهند نمود.
بازبینی دوره‌ای
کارشناسان این واحد متعهد هستند تا با سرکشی‌های منظم دوره‌ای جهت انجام سرویس‌های تعمیر و نگهداری سیستم‌های مورد استفاده‌ی وی، نسبت به تشخیص، اعلام و برطرف نمودن ایرادات احتمالی سیستم‌ها در جهت ایجاد امکان بهره‌برداری بهینه از آن‌ها اقدام نمایند.
تعمیر یا تعویض قطعات
در صورت انتقال هر یک از محصولات تحت گارانتی جهت انجام تعمیرات به این مرکز، حتماً یک دستگاه جایگزین به منظور جلوگیری از توقف بهره‌برداری از سیستم‌ها در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. کلیه‌ی قطعات تجهیزات در دوره‌ی گارانتی به استثناء هد چاپگرها که از طرف سازندگان این تجهیزات جزو قطعات مصرفی آنها معرفی شده‌اند، توسط این واحد بصورت رایگان تعمیر و یا تعویض گردیده، دستگاه‌ها پس از سرویس و تست نهایی و حصول اطمینان از برطرف شدن ایراد، تحویل مشتری می‌گردد.

 

تلفن:                   22886585(021)تلفن:                   22863656(021)دورنگار:                 22863656(021)
پست الکترونیکی:  
 Info@rasasolution.comپشتیبانی:             Technical@rasasolution.comفروش:                 Sales@rasasolution.com    

 

http://www.rasasolution.com/index.htm

تاریخ ارسال: شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 16:46 | نویسنده: محمد روهینا | چاپ مطلب
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد