فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

حضور شرکت مهندسی طلوع در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و ...

شرکت مهندسی طلوع در نظر دارد در هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی علاوه بر ارائه نرم افزارهای پیشرفته ی خود به آموزش رایگان تکنولوژی RFID و Access Control بپردازد.

حرکت به سمت اقتصاد دانش محور و ایجاد ارزش افزوده در صنعت منوط بر استفاده از فناورهای پیشرفته نظیر فناوری اطلاعات IT است.

تجربه موفق صنعت گران سایر کشورها نشان می دهد که بکارگیری فناوری اطلاعات نقش بسزایی در ارتقاء استاندارهای صنعت، جذب سرمایه و درآمد بیشتر برای کشور دارد.

شرکت مهندسی طلوع با هدف حرکت به سمت چشم انداز بلند مدت کشور که بهره گیری از اقتصاد دانش محور است در نظر دارد در هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی علاوه بر ارائه نرم افزارهای پیشرفته ی خود به آموزش رایگان تکنولوژی  RFID و Access Control بپردازد.

کلاس های رایگان آموزشی هر روز در طول زمان برگزاری نمایشگاه در غرفه شرکت مهندسی طلوع برپا خواهد شد.

مدیران شرکت مهندسی طلوع بر این باوراند که آشنایی هر چه بیشتر مدیران و صنعت گران با تکنولوژی RFID ،Access Control و نرم افزار های پیشرفته انتخابی درست و پر منفعت برای کشور به ویژه صنعت نفت خواهد بود

شرکت مهندسی طلوع در سالن 7– غرفه 707 مشتاقانه پذیرای بازدیدکنندگان گرامی خواهد بود.

زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی: 29 فروردین لغایت 1 اردیبهشت 1391

ساعت بازید: 9 – 16

مکان: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران


کارت عشق

کارت عشق یا love card ؛ اسمی که طراح این کارت برای آن انتخاب کرده و قرار است به افراد نابینا و سالمندان در امر خرید کمک کند.

این کارت از سیستم (RFID (Radio Frequency Identification  بهره می برد . RFID یک سیستم مبتنی بر فرکانس رادیویی است ، یک فرستنده و یک گیرنده دارد . در واقع در سوپر مارکت های معتبر و بزرگ هر کالا یک شناسه یا تگ (TAG) دارد که اطلاعات کالا مثل اسم کالا ، قیمت ، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء در آن ذخیره شده و هنگامی که آن کالا در محدوده خاصی که همان گیرنده قرار دارد وارد شود ، اطلاعات آن وارد کامپیوتر اصلی فروشگاه خواهد شد . این کار نه تنها سرعت کار فروشگاه را بالا می برد بلکه از دزدی در فروشگاه نیز جلوگیری می کند .

وقتی این کارت را به یک کالا نزدیک کنید اطلاعات آن کالا را هم روی نمایشگر خود نشان میدهد و هم به صورت صوتی از بلندگویی که پشت آن جاساز شده بازگو می کند . از آنجا که افراد نابینا و سالمند در خواندن اطلاعات روی کالا مشکل دارند می توانند با در دست داشتن کارت عشق و یا انداختن آن دور گردن خود به راحتی از مشخصات کالای مورد نظر خود مطلع شوند. دکمه خاموش / روشن نیز برای فعال و غیر فعال کردن آن در نظر گرفته شده. 

شناسایی محصول

 

کتابهای دکتر ناصر مدیری در زمینه RFID

 

مهندسی فن آوری سیستم های رادیو شناسه
مهندسی فن آوری سیستم های رادیو شناسه
پدیدآورنده: ناصر مدیری، محمد شیرافکن
ناشر: مهرجرد، مهرگان قلم - 23 بهمن، 1389
قیمت پشت جلد:  95000 ریال
الزامات زیربنایی فناوری رادیو شناسه (RFID)
الزامات زیربنایی فناوری رادیو شناسه (RFID)
پدیدآورنده: ناصر مدیری، حمیدرضا فاضلی نیا
ناشر: گنج نفیس - 10 اسفند، 1389
قیمت پشت جلد:  72000 ریال

 

 RFIDInfrastructureTechnologiesBook-DrNasserModiri.pdf468 KBDec-25-10
  RFIDSystemsTechnologiesEngineeringBook-DrNasserModiri.pdf1.1 MBDec-25-10

 

استفاده از دستگاه رای گیری الکترونیکی در مجلس

 

 

دستگاه های شناسایی نمایندگان مجلس توسط شرکت مهندسی طلوع طراحی و پیاده سازی شد.

شرکت مهندسی طلوع به عنوان یکی از پیشگامان عرصه فناوری اطلاعات با طراحی و اجرای سامانه رأی گیری مجلس تلاش کرده است، گام مثبتی در جهت بهره گیری هر چه بیشتر خانه ملت از دانش و فناوری روز برداشته و به این نهاد سرنوشت ساز در راستای نیل به اهداف خویش خدمت رسانی نماید. در حال حاضر ایران جزو معدود کشورهایی است که در مجلس خود از سیستم رأی گیری هوشمند استفاده می کند.

بکارگیری تکنولوژی RFID در خانه ملت امکان بهرمندی از فرآیندهای روز دنیا و حصول نتایج را با سرعت، دقت و امنیت بیشتر برای نمایندگان مردم فراهم نموده است. با استفاده از این سامانه هر نماینده به وسیله اثر انگشت به سیستم معرفی می شود و در آغاز هر رأی گیری با استفاده از اثر انگشت منوی مربوط به رأی گیری برای هر نماینده فعال می شود و نمایندگان محترم می توانند رأی خود را اعلام کنند.

سامانه رأی گیری طراحی شده توسط مهندسین شرکت طلوع پس از انجام هر رأی گیری امکان مشاهده تعداد آراء موافق، مخالف یا ممتنع مأخوذه را از طریق نمایشگرها فراهم می کند، ضمن اینکه امکان دریافت گزارشهای آماری متفاوتی را نیز در اختیار نمایندگان و ریاست مجلس قرار می دهد.


دانلود نرم افزار طراحی و ساخت بارکد

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Easy Barcode Creator برنامه ی مفید و پرکاربرد جهت طراحی و چاپ بارکد کالا به صورت کاملاً حرفه ای می باشد که حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی درباره بارکدها ندارند می توانند از آن استفاده کنند. Easy Barcode Creator دارای محیط کاری با استفاده آسان و بسیار کاربر پسند به همراه پنجره پیش نمایش بارکد ایجاد شده می باشد تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب نوع بارکدی است که نیاز دارید. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. به وسیله این نرم افزار می توان به ساخت انواع بارکدهای استاندارد مانند EAN, ISBN (Bookland EAN), UPC, I2of5 (ITF), Code 39, Code 128, EAN-13, UPC-A و … پرداخت. یکی از ویژگی های قابل ذکر این برنامه امکان ذخیره عکس ها و انتقال آن ها داخل اسناد و برنامه های دیگر مانند Illustrator, InDesign, و Photoshop با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Barcode Creator:
- پشتیبانی از ISBN با ۱۳ رقم
- امکان چاپ مستقیم
- دارای حالت QuickSave barcode
- نمایش thumbnails بارکد ها
- امکان ذخیره عکس ها به صورت تصویر TIFF
- طراحی و ساخت انواع بارکدهای استاندارد EAN, ISBN (Bookland EAN), UPC, I2of5 (ITF), Code 39, Code 128, EAN-13, UPC-A
- و …

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
منبع: لرد دانلود