فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت فناسا و پروژه بلیط الکترونیک اتوبوسرانی تهران

شرکت فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری ایران، فناسا، یکی از شرکت‌های تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری تجارت غرب آسیا و شرکت سرمایه‌گذاری ایران به عنوان بزرگترین هلدینگ خصوصی کشور می باشد.
فناسا شرکتی مدیریتی در حوزه ی انفورماتیک است که با در اختیار داشتن منابع سرمایه گذاری و نیروی متخصص، توانایی همکاری با صاحبان و توسعه دهندگان کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در سطح داخلی و بین المللی را داراست.
گستره ی فعالیت های شرکت فناسا کلیه بخش های شناخته شده درحوزه فناوری اطلاعات را از فاز مفهوم تا فاز توسعه در بر می‌گیرد. این امر به واسطه تجربیات ارزنده سهامداران و همکاران این شرکت در زمینه مدیریت و اجرای پروژه های مختلف، فناسا را قادر نموده است موقعیت های تجاری متناسب با توانمندی های فنی و تخصصی شرکت راشناسایی نموده و تمهیدات لازم در جهت بهره برداری از این فرصت ها را فراهم نماید.


سهامداران


 

1- شرکت تجارت غرب آسیا با 82 درصد سهام

2- شرکت سرمایه گذاری ایرن با 15 درصد سهام

3-شرکت پدیسار انفورماتیک با 1 درصد سهام

 4- شرکت آرین ماهواره با 1 درصد سهام

5- شرکت راویس پرداز با1 درصد سهام

 


آدرس:
خیابان دکتر شریعتی ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان سهند ،کوچه شهید متحیری شماره 32 ساختمان پدیسار
تهران 1559843415
IRAN

تلفن: (+98-21) 88534832-3
فکس:

(+98-21) 88534834  

 

 

 

پروژه بلیط الکترونیک تهران

 

هم ­اکنون در شرکت واحد اتوبوسرانی یکی از فعالیت­ های پرهزینه، زمان­ گیر و تا انداز­ه­ ای غیرقابل اعتماد، عملیات مربوط به چاپ، توزیع و جمع­ آوری بلیط­ های کاغذی است. به علاوه بلیط­ های کاغذی همواره وسیله ­ای برای سوء استفاده افراد سودجو بوده و از این ناحیه مشکلات متعددی را برای شرکت واحد اتوبوسرانی و مسئولان شهرها ایجاد نموده است. از دیدگاه مسافرین نیز گر چه خرید مداوم بلیط­ های کاغذی و نگهداری آن تبدیل به یک عادت دیرینه شده است اما در مواقع اضطراری معمولا آنها را با مشکلاتی مواجه می­نماید. به ویژه هم اکنون که بلیط­ های کاغذی لزوماً به صورت مدت­دار ارائه می شوند، این موضوع بسیار پیچیده­تر شده است.

یکی از راه­حل­هایی که امروز در شهرهای بزرگ برای برطرف کردن مشکلات و کاستی­های ناشی از بلیط­ های کاغذی به کار برده

 
می­ شود، بهره­ گیری از بلیط الکترونیکی است. بلیط الکترونیکی، کارت هوشمند الکترونیکی است که قابلیت خواندن و ثبت اطلاعات را در هنگام استفاده از سیستم حمل و نقل فراهم می کند. هر بلیط الکترونیکی امکان ذخیره سازی پول الکترونیکی را دارد. با هر بار استفاده مسافرین از اتوبوس و گذر از مقابل دستگاه کارتخوان که قبلاً در ورودی­ های اتوبوس نصب شده است، هزینه بلیط از مبلغ ذخیره شده در کارت مسافر کسر و در حافظه دستگاه کارتخوان ذخیره می­ گردد. محتویات دستگاه کارتخوان در پایان هر روز به حساب شرکت واحد اتوبوسرانی نزد بانک واریز می­ گردد.

 

در بیست و سوم شهریور1387، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با آگهی عمومی در جراید، به شناسایی پیمانکارانی که می توانند سرمایه های خود را برای پیاده سازی پروژه بلیط الکترونیک به کارگیرند؛ اقدام نمود. پس از طی مراحل قانونی، شرکت فناوری اطلاعات سرمایه­ گذاری ایران (فناسا) به عنوان مجری طرح پروژه بلیط الکترونیکی اتوبوسرانی تهران انتخاب گردید و این پروژه در هفتم بهمن 1387 رسماً آغاز گردید.

 
شرکت فناسا در جهت ارائه سیستمی با بهترین کیفیت و توانمندی ها، شناخته شده ترین ارائه دهنده ی خدمات مذکور در جهان را به عنوان شریک خارجی طرح برگزید.

انتظار می رود با بهره گیری از دانش فنی متخصصان فناسا و تلاش های این گروه، و همچنین همکاری شهرداری تهران، کلیه ی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری تهران و ایستگاه های BRT تا آبان 1388 به سیستم بلیط الکترونیک مجهز گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد