فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت مهندسی فرانگر

شرکت مهندسی فرانگر در زمینه های مرتبط با سیستم های پردازش تصویر، تشخیص هویت، کنترل تردد، نظارت تصویری، کنترل دسترسی و مهندسی اطلاعات به تولید راهکارهای نرم افزاری می پردازد.خلاقیت و نوآوری در فرانگر اصلی است که با همه توان به دنبال آن هستیم. چرا که معتقدیم تبدیل ابزار های سنتی به سیستمهای الکترونیکی بدون تغییر شیوه بکارگیری آن ها، تنها سرعت تولید مشکلات را افزایش می دهد.
 
مدیران پروژه در شرکت همواره میکوشند که با برنامه ریزی، نگرش سیستمی و خلاقیت، نشاط و آرامش را برای کارشناسان، مشتریان و همکاران ما به ارمغان آورند.کارشناسان مجرب و پر تلاش ما مشکلات و نواقص را فرصتی برای بررسی و طرح پروژه های جدید می دانند.

شرکت مهندسی فرانگر به موازات  فعالیتهای نرم افزاری  خود ، در زمینه ی واردات تجهیزات مربوط به شبکه وتجهیزات امنیتی روز دنیا در حال فعالیت است ودر این راستا به توانمندیهای خوبی از نظر ارتباطات بین المللی دست پیدا کرده است. 

 

تهران: جمال زاده جنوبی – نبش چنگیزی – پلاک 66 
تلفکس: 66922777(021)      
 مشهد: بین سید رضی 23 و چهاراه معلم ، پلاک 127 
تلفکس: 6062527(0511)
تلفن:2- 6083001(0511)
پست الکترونیک: info@fara-negar.com
http://www.fara-negar.com
نظرات 1 + ارسال نظر
saeedeh یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 11:37

موارد کاربرد پمپ های آبرسانی

در واقع اصطلاح پمپ آب یک کلمه عام هست که این امر بصورت اشتباه به کلیه پمپ ها اطلاق می شود. در واقع پمپ از لحاظ کابرد دارای تنوع زیادی هستند که برخی از آنها اشاره می کنیم:
۱- انتقال آب جهت مصرف
۲- انتقال آب جهت اطفاء حریق
۳- انتقال آب در اراضی و زهکشی
۴- جمع آوری و انتقال فاضلاب
۵- انتقال سیالات شیمیایی
۶- کاربرد فراوان در صنایع شیمیایی، نفت، پتروشیمی و پالایشگاهی
۷- صنایع غذایی
با توجه به تنوع بالا می توان گفت کارخانه پمپ آب پنتاکس، پمپ آب ابارا، پمپ آب گراندفوس، پمپ آب ویلو، پمپ آب کالپدا، پمپ آب پمپیران توانسته اند طیف وسیعی از پمپ را با کاربردهای فوق تولید کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد