فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

سامسونگ دستگاه های RFID جدید تولید می کند

کمپانی الکترونیک سامسونگ امروز از ارائه نسل جدید تراشه تشخیص امواج رادیوییRFID خبر داد. کمپانی الکترونیک سامسونگ امروز از ارائه نسل جدید تراشه تشخیص امواج رادیوییRFID)) خبر داد.

تراشه ی RFID، محصولات یا اطلاعات بازیافتی از برچسب های الحاقی RFID آیتم هایی نظیر پوستر، فیلم ها، لباس ها و یا مکان های توریستی مثل نمایشگاه ها را برای مشتریان فراهم می سازد.

بر اساس این تحقیقات گروه بازاریابی ROA، تقاضای جهانی RFID موبایل روز به روز افزایش می یابد. با در نظر گرفتن رشد سالانه ی ترکیبی 196 درصد، تقاضای جهانی RFID از مبلغ 9/26 میلیارد دلار در سال 2007 به 701 میلیارد دلار در سال 2010 خواهد رسید.

این تراشه را می توان در دستگاه های موبایل و از کارت خوان های دستی که در فروشگاه ها موجود است، جاسازی کرد. در اصل کاربرد عمده ی تراشه ی RFID  خواندن کارت هایی است که به موبایل متصل می شوند این اقدام امکان دسترسی سریع به فناوری جدید را به مشتریان می دهد. تراشه ی جدید سامسونگ که برای برد UHF، 900 مگاهرتز طراحی شده از سیگنالهای آنالوگ پشتیبانی کرده و در عین حال، یک پردازشگر، مودم و تراشه ی حافظه به شمار می رود. ساختار کوچک 5/6×5/6 میلی متری این تراشه و مصرف انرژی کم_ در حدود 850 میلی وات (یک هزارم وات)_ برای کاربرد موبایل مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد