فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت تامین صنعت باختر

یک شرکت مهندسی در ارائه سیستم های یکپارچه با بیش از 15 سال تجربه درسیستم های جمع آوری اطلاعات در زمان واقعی ، اتوماسیون ، بی سیم ، توسعه نرم افزارهای صنعتی و تکنولوژی شناسایی از طریق امواج رادیویی ( RFID ) در آمریکای شمالی ، اروپا و خاورمیانه می باشد .

این شرکت بعنوان یکی از سردمداران RFID در زمینه های مشاوره ، اجرا در ایران و خاورمیانه بوده و راه حلهای مناسب بر اساس زمان و بودجه مشتریان ارائه می دهد . توانایی این شرکت در پوشش پروژه های کلید تحویل سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه های زیر می باشد .

سیستم های یکپارچه :

* اتوماسیون

* شناسایی از طریق فرکانس رادیویی ( RFID )

* انتقال تکنولوژی، مشاوره و مهندسی

* راه حلهای بی سیم شامل جمع آوری اطلاعات از راه دور

* توسعه نرم افزارهای فنی

* اجرا و مدیریت پروژه

این شرکت توانسته است یک استاندارد جدید برای مشاوره در تکنولوژی، کمک به طراحی و اجرای سیستم هایی که بتواند ارزش تجاری استراتژیک به شرکتها بیافزاید ،ایجاد نماید.

ما با ارائه سرویسهای با کیفیت بالا به مشتریان سعی نموده ایم که سابقه خوبی را برای شرکت بنا نماییم و هدف ما رضایت مشتریان با ارائه کمترین هزینه در انتخاب صحیح تکنولوژی و پشتیبانی بموقع و ساخت ارتباط مستحکم با آنان می باشد .

 

شرکت تامین صنعت باختر بعنوان ارائه دهنده تکنولوژی  RFID  خط کامل فرکانس پایین (134khz    125 khz)  فرکانس بالا(13.56Mhz)  و فرکانس ماوراء (2.45 Ghz)  را ارائه می دهد .

بعنوان یک تامین کننده تجهیزات ، ما قادر هستیم تجهیزات سخت افزاری مانند تگها ، قرائتگرها ، آنتن ها و قرائتگرهای دستی ( قابل حمل ) را برای پروژه های(RFID)   فراهم نماییم ..

همچنین این توانایی موجود می باشد که برای پروژه های  خاص آنتنها و قرائت کننده های بخصوصی سفارش داده شود .

 

سرویس ما در زمینه طراحی ، توسعه واجرا ، نصب ، آموزش و پشتیبانی سیستم های RFID می باشد .

 

 

 

تگ Transponder-RFID  - تگهای لایه ای برچسب های هوشمند

 تگهای مورد استفاده در فرکانسهای ذکر شده در انواع مختلفی از لحاظ شکل و اندازه و حافظه میباشند که متناسب با شرایط محیطی و کاربرد آن بکارگرفته میشود و اساسا در سه تکنولوژی اکتیو ، پاسیو ، و شبه اکتیو تولید میگردند . این تگها در انواع قابل خواندن (RO) و قابل خواندن و نوشتن (R/W) و یکبار قابل نوشتن و بارها قابل خواندن (WORM)تولید میگردند .

 تگهای شیشه ای در سایز های 23 میلیمتر 32 میلیمتر برای تعبیه روی محصولات شیمیایی در دسترس می باشد. برای  کاربردهایی که فضای محدود دارند و نیاز به تگهای  کاملا  محدود تر از نظر اندازه  می باشند  تگهای گوه ای (Wedge)  ایده آل می باشند .

برای شناسایی محصولات فلزی و کانتینرها ی حمل بار، تگهای قابل نصب روی فلز طراحی گردیده اندکه برسطح فلز تعبیه میگردند.تگهای لایه ای (Inlay) تولیدی تحت استانداردISOl5693  برای فرکانسهای13.56Mhz در سایز های مختلف برای کاربردهای غیر فلزی با برچسب دائم ،قابل جدا شدن در سایز ها و با پیکره بندی های متفاوت موجود میباشند . این تگها بصورت کارتهای پلاستیکی و یا کاغذی نیز موجود میباشند . در کاربردهای کنترل دسترسی (Access Control) کارتهای پلاستیکی غیر تماسی ایده آل میباشند .

 

توضیحات بیشتر  (PDF)

قرائتگر RFID

برای خواندن و نوشتن روی تگها در هر فرکانسی از قرائت کننده هایی با فرکانس متناسب استفاده میگردد . این قرائت کننده ها بسته به نوع تگ مورد استفاده از هر کمپانی می بایست مطابق با پروتکل آن تگ انتخاب گردد .

قرائت کننده ها بصورت بدون جعبه یا بشکل مدول قابل نصب روی کامپیوتر و با قابلیت پشتیبانی از یک یا چهار آنتن قابل استفاده می باشند .

فاصله قرائت بسته به نوع فرکانس مورد استفاده از  سانت تا ده ها متر می باشد .

 استانداردها :

این شرکت با رعایت کردن استانداردهای بین المللی ISO 15693 . ISO 18000  و EPC پروژه های خود را به اتمام میرساند .   

 

توضیحات بیشتر  (PDF)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد