فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت شارنور

تاریخچه شرکت چاپ ارسال به دوست


شرکت شارنور ( با مسئولیت محدود ) در سال 1372   تاسیس شد و یکی از تامین کنندگان سیستمهای حفاظتی و  اتوماسیون برای مشتریان بخشهای خصوصی و دولتی است. فعالیت اصلی آن شامل بینایی ماشینی ، سیستم های حفاظتی و شبکه های ویدیویی می باشد.  
   

دیدگاه ، استراتژی و ارزشهای شرکت

دیدگاه شرکت کمک به پیشرفت مشتریان در دنیای در حال تغییر است . دنیایی که در آن زندگی می کنیم و شیوه ارتباطی ما در حال تغییر است. ما به پیشرفت،  رشد و امکانات معتقدیم .
می خواهیم به همه مشتریانمان کمک کنیم تا زندگی و کارخود را با محصولات و خدماتی بسازند که مناسب نیازهایشان باشد و آسان استفاده شود . این بمعنای نزدیک شدن بیشتر به مشتریان ، درک شیوه های زندگی و کار و ایجاد روابط درازمدت با آنهاست. ما نسبت به مشتریان خود حساس بوده و تلاش می کنیم تا نیازهای امروز آنها را برآورده ساخته و جهت رفع نیازهای آتی آنها نو آوری کنیم.


بینایی ماشینی

Imageسیستم های بینایی بررسی و آزمایش پارامترهایی را ممکن می سازند که اغلب به هیچ شیوه دیگری قابل کنترل نمی باشد.
یکی از فعالیتهای عمده در زمینه اتوماسیون صنعتی ، بینایی ماشینی است. مهندسین شرکت شار نور سیستم های بینایی را برای دامنه وسیعی از کاربردها در زمینه های مختلف ماشین آلات ، داروسازی ، صنعت خودرو و سایر صنایع بوجود آورده و توسعه می دهند. سیستم های بینایی مبتنی بر فن آوری PC بخاطر عملکرد و ثبات پیشرفت PC روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. سیستم های بینایی بررسی و آزمایش پارامترهایی را ممکن می سازند که اغلب به هیچ شیوه دیگری قابل کنترل نمی باشد. سیستم های بینایی امکان بازرسی را از طریق بینایی و بدون کمترین تماسی بوجود می آورند که این مسئله جنبه مهم پیکربندی سریع و ساده آنها بعنوان یک کار بازرسی نسبت به سایر موارد است.

 

شرکت shar noor ارائه کننده خدمات زیر در زمینه سیستم های بینایی می باشد.

 Image

-بررسی امکان
-مستند سازی پروژه اصلی
-طراحی نورشناسی ، نورپردازی ،  لنزها و سیستم دوربینی
-تحویل ماشین آلات یا دستگاههای مناسب با کار
-نصب و سفارش
-خدمات پس از ضمانت
-کاربردهای رایج بینایی :
-بازرسی حضور قطعه
-بازرسی رنگ وسایه
-بازرسی حضور متن
-بازرسی شکل و ابعاد
-اندازه گیری ابعاد
-اندازه گیری نور
-سایر

آدرس:
تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - بالاتر از بلوار دادمان - خیابان سپهر - پلاک 10 - طبقه همکف
تهران
ایران

تلفن: 88575413 - 88372803
نمابر: 021.88360164

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد