فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

تبریزیها با بلیط الکترونیکی وارد ورزشگاه میشوند

مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با به کارگیری کارت اعتباری، تماشاگران تراکتورسازی از دردسرهای تهیه بلیت راحت می‌شوند.
علی غفوری افزود: 10 هزار کارت اعتباری تا پیش از مسابقات لیگ برتر تهیه و در دسترس تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد.
وب اظهار داشت: این اقدام در راستای رعایت حال تماشاگران تراکتورسازی از دغدغه‌های تهیه بلیت بوده و نخستین اقدام در راستای ساماندهی تماشاگران تراکتور است.
به گفته مدیر اجرایی باشگاه تراکتورسازی، مبلغ هر کارت اعتباری مسابقات تراکتورسازی برای یک فصل 300 هزار ریال بوده که بازی‌های خانگی تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش شامل 15 بازی از لیگ برتر و بازی‌های جام حذفی است.
غفوری دو بازی حساس تراکتورسازان با تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس را به دلیل برگزاری این بازی در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام را خارج از این طرح اعلام کرد.
وی اقدام بعدی این ساماندهی را تعیین صندلی هر تماشاگر ذکر کرد‌ و افزود: سال آینده با نصب صندلی در سکوهای تماشاگران مکان هر شخص توسط کارت اعتباری در طول فصل مشخص بوده و دیگر لازم نیست.
غفوری تصریح کرد: تماشاگران قبل از این طرح مجبور بودند ساعت‌ها پیش از مسابقه در ورزشگاه حضور یابند اما با این اقدام تماشاگران چند دقیقه قبل از بازی می‌توانند در استادیوم حضور یافته و در مکان مشخص شده خود مسابقه را تماشا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد