فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

استفاده از تکنولوژیRFID در معادن

تجهیزات ردیابی و مدیریت اطلاع رسانی شرکت AeroScout برای معادن سطحی و شبکه های Wi-Fi برای معادن زیرزمینی به منظور نظارت خودکار بر موقعیت تجهیزات و نفرات در میان تونل ها و تجهیزات سطحی می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. این سیستم برای موارد زیر ایده ال است؛
•    . جمع آوری افراد و امنیت کارگران.
•    . کنترل دسترسی و امنیت.
•    . ردیابی خودروها.
•    . تحت کنترل گرفتن تجهیزات معدنی.
برچسب های Wi-Fi و تجهیزات شرکت AeroScout در بسته های کاملا امن برای استفاده در معادن قابل دسترسی می باشند. برچسب ها که می توانند به معدن کاران، تجهیزات یا خودروها چسبانده شود، اطلاعات را از طریق یه شبکه Wi-Fi معدنی به نرم افزار AeroScout انتقال می دهد که موقعیتی واقعی از تجهیزات موجود در معدن را نشان می دهد.
در سال های اخیر، Mine Site Technologies اطلاع رسانی معدنی را که بر پایه شبکه بیسیم شرکت می باشد با همکاری AeroScout در پنج قاره جهان برای ارتقاع سطح کیفی و امنیت معادن مستقر کرده است که شامل معادن زیر می باشد؛
•    . معدن طلای لیویل در نوادا.
•    . معدن طلای باریک در نوادا.
•    . معدن ذغال سنگ بلتانا در استرالیا.
•    . معدن ذغال سنگ سرینیوم در استرالیا.
•    . معدن مس یوننان در چین.
•    . معدن کیت تیلا در فنلاند.
•    معدن مس کونکولا در زامبیا.
دنیس کنت، مدیر گسترش تجارت Mine Site Technologies گفت: معادن مجموعه های بزرگی از امکانات هستند اما به دلیل شرایط خاص طبیعی از کمترین امکانات ارتباطی برخوردار می باشند، و بر همین اساس با مشکلات ویژه ایی در این زمینه روبرو می شوند. مجموع تکنولوژی ردیابی  AeroScout با شبکه دیجیتال زیرزمینی ما مجموعه ایی قابل اعتماد و با ظرفیت بسیار بالا برای ردیابی و مدیریت اطلاع رسانی که پاسخ گوی نیازهای خاص معدن کاری می باشد می سازد. این سیستم همچنین از ظرفیت بالایی برای لینک شدن با نرم افزارهای خاص معدن کاری برخوردار است.
معدن طلای لیویل یک سری پانصدتایی برچسب Wi-Fi شرکت AeroScout و یک سری چهارصد و پنجاه تایی برای استفاده در کلاه ایمنی معدن کاران به دلیل بالا بردن امنیت و جمع آوری آنها نصب کرده است. مابقی برچسب ها برای نظارت بر خودروها و بقیه دارائی های باارزش استفاده می شود.
معدن طلای لیویل دارای یک شبکه کامل زیرزمینی که شامل؛ 40 اکسسز پوینت Wi-Fi شرکت Mine Site Technologies، 45 اکسسز پوینت بیسیم و 4 سوئیچ شبکه فیبر نوری می باشد است.
تمام کارگران معدن بلتانا از سیستم شبیه به معدن طلای لیویل استفاده می کنند که متعلق به AeroScout می باشد. آنها کلاه هایی بر سر می گذارند که برچسب های Wi-Fi در آنها نصب شده است که ردیابی کارگران با استفاده از شبکه بیسیمی که توسط شرکت Mine Site Technologies نصب گردیده است را قادر می سازد. موقعیت هر کارگر در نرم افزار شرکت AeroScout قابل مشاهده می باشد که همچنین قابلیت جستجو برای موقعیت یک کارگر خاص در هر زمان را دارد. در صورت وقوع هرگونه حادثه اطلاع رسانی AeroScout می تواند به طور خودکار فرایند جمع آوری کارگران را انجام دهد بطوری که تمامی آنها به سرعت و با دقت در یک نقطه مشخص و امن جمع شوند.
امیر بن عصا، مدیر بازاریابی صنعتی AeroScout گفت: امنیت مهمترین چیز برای معادن در همه جا می باشد. در کنار مقوله امنیت معادن هم همانند سایر شرکت ها زیر فشار بهینه سازی و بالابردن کیفیت تجهیزات می باشند. ما به معادن راه حلی ثابت شده که آنها را برای کار کردن امن تر و موثرتر کمک خواهد کرد پیشنهاد می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد