فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

دستگاه های کارت بلیت الکترونیکی

طبق گفته معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، دستگاه های کارت خوان بلیت الکترونیکی به زودی در تمامی اتوبوس های پایتخت نصب می شود.  پیمان سنندجی معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: دستگاه های کارت بلیت الکترونیکی در بخش خصوصی نیز نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تبدیل اتوبوس های بلیتی به ریالی در راستای مصوبات دولت است که ابلاغ شده، افزود: در رابطه با خصوصی سازی بخشی از بهره برداری خطوط و 60 درصد ناوگان اتوبوسرانی به بخش خصوصی و 40 درصد در اختیار بخش بلیتی قرار دارد.

وی در ادامه اظهارداشت: در راستای خصوصی سازی بخشی از بهره برداری خطوط شرکت های تشکیل شده که در این رابطه اقدامات خصوصی سازی را انجام خواهیم داد.  سنندجی یادآور شد: بر مبنای مهندس خطوط و بر اساس مسافت و تعداد مسافر میزان اتوبوس های مورد نیاز سنجیده می شود و سپس تخصیص ناوگان صورت می گیرد. وی درخصوص رسیدگی به تخلفات کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه افزود: سه سیستم نظارتی بر روی اتوبوس ها وجود دارد و نیز شماره های 1888 و 137 آماده دریافت شکایت مردمی نسبت به شرکت واحد و اتوبوسرانی است.

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه رسیدگی به تمام تخلفات مربوط به اتوبوس ها با قاطعیت پیگیری می شود گفت: بازرسی از اتوبوس ها به دو صورت محسوس و نامحسوس بوده و در راستای رسیدگی به شکایات رانندگان متخلف به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد.

به نقل از : ایسکانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد