فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

پرداخت وجه از طریق موبایل با تکنولوژی ‏NFC‏ تا سال 2012

برطبق یک گزارش که از Juniper Research  منتشر شده است،  پرداخت از طریق موبایل  با استفاده از تکنولوژی Near Field Communication (NFC) که در سال جاری (سال 2009)  8 بیلیون دلار ارزیابی شده است، پیش بینی می شود در طی 3  سال آینده به 30 بیلون دلار افزایش یابد.

Juniper Research یک موسسه تحقیق و پردازش داده است که در انگلیس  فعالیت می کند و  بیشتر بر روی سرویس های مبتنی بر ارتباطات راه دور از طریق موبایل تحقیق می کند.

این رشد با استفاده از کاربرد های NFC به عنوان ابزاری که در خرید و فروش جزئی از طریق کوپن و پوستر هوشمند انجام می شود، فراهم می گردد. طبق اظهارات  , Howard Wilcox نویسنده این گزارش ،بسیاری از مردم معاملات و خرید و فروش خود را از طریق موبایل انجام می دهند ، که این موضوع  در حقیقت انقلابی در نحوه خرید مردم ایجاد کرده است. پرداخت از طریق NFC قبلا در ژاپن  طرح ریزی شده بود اما تحقیقات Juniper نشان می دهد که تاسال 2014 آمریکای شمالی و اروپای غربی سهم خیلی زیادی در افزایش رشد مربوط به این تکنولوژی خواهند داشت. این گزارش "NFC Mobile Payments & Marketing Opportunities: Forecasts & Analysis 2009-2014," نامیده شده است و فرصت های قابل دسترسی  را در هر دو نوع پرداخت از طریق موبایل و خرید جزئی از طریق موبایل (آگهی های هوشمند و  کوپن ها ) را مورد بررسی قرار می دهد.  در این گزارش به پیش بینی مفصلی درباره استفاده از  این تکنولوژی در 6 سال آینده و در 8 منطقه جهان پرداخته شده است.

برای موارد ی نظیر: حمل و نقل سخت افزار هایی با قابلیت NFC و سولوشن های NFC ، سخت افزار های NFC برای استفاده در پرداخت ها، ازدیاد معاملات و پوستر های هوشمند حمل و نقل ابزار و امکانات به دیگر مناطق جهان تا سال 2014 انجام می گیرد.

این گزارش  را می توانید به صورت رایگان از سایت مربط به شرکت "تحقیقات  Juniper " دانلود نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد