فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

درباره شرکت RF-iT Solutions GmbH

RF-iT Solutions GmbH ، شرکتی است که در زمینه نرم افزار ها و سرویس ها ی مربوط به RFID فعالیت می کند . این شرکت در سال 2005 تاسیس گردیده و سهام شرکت "RFID Software and Solutions" را خریداری نموده است.

 فعالیت  RF-iT  در زمینه استراتژی های مربوط به تکنولوژی های روز و  اتوماسیون صنعتی  است . این شرکت مشاوره و راهبردهای مناسب در زمینه تکنولوژی و میان افزار های مربوط به RFID ارائه می نماید.سولوشن های جامع برای ارتباط  فرآیند های مربوط به  مشاغل مختلف  به هم ، ارائه مشاوره در زمینه تکنولوژی های مربوط به RFID  و IT  از دیگر فعالیت های این شرکت است. بیشتر فعالیت های این شرکت بر روی بازاریابی و بررسی  روش های پخش و توزیع کالا و توسعه پایدار متمرکز گردیده است.یک محصول نرم افزاری و یک محیط عامل RFID برای قرار گیری تکنولوژی RFID همه آن چیزی است که به عنوان یک platform برای سیستم های integrator   سرویس دهی می کند.

سولوشن های RF-IT سیستمی مبتنی بر تکنولوژی های جامع  فراهم می کند که همانند یک   Back bone (ستون فقرات) و یا به عنوان یک پشتیبان تکنیکی آنان را سرویس دهی می کند تا فرایند مربوط به تجارت در تئوری هایی که عملا اجرا می شود، بهینه گردد. به علاوه با استفاده از یک پایگاه دانش از صنعت هوشمند، شما قادر خواهید بود تا سولوشن های عمومی RFID  را با سرعت همراه با کارشناسی های لازم ایجاد کنید.

به این شرکت جایزه AUTO _ID در زمینه RFID در سال 2006 اهدا گردیده است. همچنین  این شرکت جایزه ابتکارات  را در آلمان  در سال 2007 به خود اختصاص داده  است. 

 

برگرفته از سایت شرکت طراحان کنترل شرق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد