فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

تحقیقی جدید در مورد طول عمر بر چسبهای رادیو فرکانسی ( RFID )

یک مطالعه از "انجمن بسته بندیهای قابل استفاده مجدد (RPA)" نشان می دهد که برچسب های RFID  که جهت یک بار مصرف در ردیابی حمل و نقل کالا ساخته می شوند، در حقیقت قابلیت استفاده مجدد در چندین مرحله را  دارا می باشند.

این مطالعات در لابراتوار بسته بندی دانشگاه ایالتی میشیگان آغاز شد که در آن  9 نوع مختلف از تگهای Gen2 مطابق با استاندارد   EPCبر روی 230 کانتینر نصب وآزمایش شد. پس از بررسی، سه نوع از این برچسب ها که بیشترین کارایی را نشان دادند جهت انجام آزمایشات میدانی انتخاب شدند.

بدین منظور، محققان این برچسبها را بر روی 110 کانتینر پلاستیکی حمل کالا  نصب کردند. کانتینرها ابتدا سرد شده، بر تریلرها سوارشده و راهی فروشگاههای Wal-Mart – که در این تحقیق شرکت نمودند- شدند. در طی این سفر 1000 مایلی برچسبهای RFID طیف دمایی از 32 درجه فارنهایت تا بیشتر از 170 درجه فارنهایت و همچنین شرایط خشک و مرطوب آب و هوایی را تجربه و با موفقیت آزمایش شدند. علاوه بر این، کانتینرهای برچسب شده چندین بار در طول پروسه حمل مورد استفاده مجدد قرار گرفتند. مطالعات بعد از یک سال ردیابی نشان داد که 109 مورد  از 110 برچسب نصب شده ، حتی پس از گذشت این زمان و چندین بار استفاده ، همچنان بدون خطا به کار خود ادامه دادند. RPA  اذعان دارد که نصب صحیح برچسبها بر طول عمر آنها اثر مستقیم دارد. 

 

برگرفته از سایت شرکت طراحان کنترل شرق

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 09:17 http://www.parsean.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری اگه تمایل تبادل لینک داری مارو با عنوان پارسایان دانلود
لینک کن بعد خبربده تالینکت کنیم
منتظرتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد