فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

حضور شرکتهای داخلی با تواناییهای بالای سخت افزاری و نرم افزاری

در سومین همایش RFID شاهد حضور شرکتهای داخلی و افرادی بودیم که با توان نیروی انسانی موجود در کشور اقدام به تحقیق و توسعه و ساخت تجهیزات RFID و توسعه های نرم افزاری در این زمینه بودیم. 

یکی از این شرکتها، شرکت طراحان کنترل شرق بود. شرکت طراحان کنترل شرق فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی و الکترونیک آغاز نمود. پس از مدت کوتاهی این شرکت به یکی از طراحان و تولیدکنندگان برتر و نوآور ماشین آلات پلاستیک در ایران مبدل شد، تا آنجاکه موفق به طراحی و ساخت اولین ماشین ته دوز ، اولین ماشین پلاستیک سه طرف دوخت، اولین ماشین دوخت مجهز به سرووموتور و نظیرآن درایران شد. کیفیت و کارایی بالای این محصولات توجه بسیاری از مشتریان را در ایران و حتی خارج از مرزهای ایران به خود جلب نمود و زمینه صادرات محصولات این شرکت را به کشورهایی همچون سوئد، تانزانیا، عراق، ترکمنستان، سوریه، قزاقستان و افغانستان فراهم نمود.

با سرلوحه قراردادن توسعه دانش تخصصی و پیشبرد کیفیت، این شرکت به سرعت گسترش یافته و زمینه حضور پررنگ خودرا در حوزه فناوری اطلاعات فراهم نمود. از افتخارات این مجموعه دراین حوزه، طراحی وساخت اولین پمپ پنزین هوشمند مبتنی بر فناوری کارت های بدون تماس برای وزارت دفاع استان خراسان بود. این شرکت با طراحی ،تولید و اجرای اولین پروژه کارت بلیط هوشمند در ایران برای سازمان اتوبوسرانی تبریز افتخاری دیگر را درکارنامه درخشان خود به ثبت رساند.

اکنون شرکت طراحان کنترل شرق با تکیه بر بدنه اجرایی خود متشکل از 60 نفراز جوانان متعهد و متخصص این مرزوبوم هدفی جز ارائه خدمات درعالیترین سطوح نداشته وکسب رضایت مشتری را خط مشی تمامی فعالیتهای خود قرارداده است. این خانواده شامل:

40 کارمند در سطح کارشناسی

10 تکنیسین

8 کارشناس ارشد

و 2 متخصص در سطح دکترا می باشد.

تمامی این افراد با انگیزه سبقت در ارائه بهترین خدمات در گروههای تخصصی مشغول به فعالیت میباشند. هم اکنون شرکت طراحان کنترل دارای دپارتمانهای زیر می باشد:

  • بدنه مدیریت
  • دپارتمان تحقیق و توسعه (R&D)
  • دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
  • دپارتمان فناوری شناسائی با امواج رادیوئی (RFID)
  • دپارتمان برق،الکترونیک و اتوماسیون صنعتی
  • دپارتمان کامپیوترونرم افزار
  • دپارتمان بازرگانی
  • دپارتمان اجرائی 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد