فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

خواندن بارکد کالا ها به وسیله ی گوشی همراه – Barcode Reader

بارکد خوان مبایل , Barcode Reader

پیشرفت علم در گوشی های همراه روز به روز در حال بروز رسانی و دارای قدرت مانور بسیار می باشد. تکنولوژی های جدیدی که در این دستگاه ها قرار داده می شود واقعا خارق العاده و خلاقانه می باشد. این بار سایت بیندانلود دات کام برای عزیزانی که دارای گوشی های دوربین دار می باشد نرم افزاری بسیار جالب را معرفی می کنیم که به وسیله ی آن کالای تقلبی را از غیر تقلبی تشخیص دهید.
BARCODE Reader برنامه ی بسیار جالی است که شما به وسیله این  و از طریق دوربین گوشی خود می توانید بارکدهای کالا ها را بخوانید. بدین صورت که با قرار دادن دوربین گوشی خود در نزدیک بار کد مورد نظر عکسی از آن برای نرم افزار فرستاده می شود و بقیه کار ها به عهده ی نرم افزار است. این که این کالا ساخت کجاست و آیا بارکد صحیح است یا این کالا جزء اجناس دارای بار کد اشتباه و خدایی نکرده تقلبی باشد.
همچنین این نرم افزار قابلیت اضافه کردن بارکد های مورد نظر را به لیست برنامه، داراست.
نکته: زمانی که برای اولین بار برنامه را اجرا می کند کد ریجستری از شما می خواهد که برای این قسمت شما نباید هیچ گونه کدی را قرار دهید و با فشار دادن جوی استیک برنامه را ریجستر نماید و دیگر نیازی به هیچ گونه کد و رمزی نمی باشد.
توجه: این نرم افزار در گوشی های سری ۶۰ به خوبی عمل می کند، چرا که با فرمت SIS می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد