فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

RFID در سال 2009

سال 2008
سال 2008 برای RFID یک سال پربار محسوب می شود. دوره ای که در آن مشتریان دریافتند که RFID می تواند امور را در جهت بهتر شدن کارایی ، سرعت و .. ارتقاء دهد.
بعضی از دستاوردهای مهم RFID در سال 2008
استفاده از RFID (تگ گذاری آیتم ها) توسط برندهای مشهوری مانند American Apparel که اصالت تولیدات را تضمین می کرد و این امر رضایتمندی مشتریان را در بر داشت و همچنین امور انبارداری و مدیریت آن را آسان کرد.
از RFID در ردیابی مواد غذایی نیز استفاده شد (این کار در ایالت هاوایی انجام شد) با این کار کیفیت و سلامت مواد غذایی تضمین شد.
ردیابی دارایی ها که جزو اصلی ترین کاربردهای RFID محسوب می شود همچنان ادامه دارد و در صنایعی همچون گاز و نفت، معدن، IT، و سلامت و بهداشت بازار خود را پیدا کرده است.

سال 2009
در سال 2009 با پیشرفت چشمگیری که RFID داشته است این تکنولوژی با دیگر تکنولوژی ها ادغام خواهد شد و راه حل های کامل تری ارائه خواهد شد که توانایی حل مشکلات بزرگتری را خواهد داشت.
کوچکتر و سبکتر بودن تجهیزات این تکنولوژی یکی از انتظارات آینده مشتریان خواهد بود. آنها بیشتر تمایل به سیستمی خواهند داشت که با سیستم های Wi-Fi و بلوتوث قابلیت یکپارچه شدن را داشته باشد.

در سال های گذشته RFID پیشرفت های چشمگیری داشته است و دستاوردهای آن در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت. خواهید دید که چطور RFID در سالی که در پیش رو داریم جایگاه خود را در بازار و در میان مشتریان پیدا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد