فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت ارتباطات کنترل فراگستر

شرکت ارتباطات کنترل فراگستر با در نظر گرفتن نیازهای کشور به راه‌حل‌های جامع در زمینه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با هدف معرفی راه‌حل‌های جامع Telematics   از سال 1381 با مشارکت گروهی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تراز اول کشور پایه‌گذاری شده است و با گردآوری مجموعه‌ای از همکاران که تجربه فنی لازم را در کنار شناخت کافی از تکنولوژی‌های روز دنیا دارند اقدام به معرفی راه‌حل‌های مختلف کرده است.

برای یک شروع درست و پس از بررسی و رسیدن به شناخت لازم از نیازهای کاربران ایرانی و تکنولوژی‌های روز دنیا، این شرکت اقدام به همکاری با شرکت‌های بزرگ و با سابقه دنیا نموده است که ارایه دهنده راه‌حل‌های جامع Telematics در دنیا می‌باشند. در این همکاری شرکت ارتباطات کنترل فراگستر، به عنوان نماینده فنی این تشکل در ایران، معرفی راه حل‌های فوق‌الذکر  و ارایه خدمات پس از فروش به کاربران شامل نصب و بهره‌برداری، آموزش و به روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این راه‌حل‌ها را بر عهده دارد. همچنین با توجه به نیاز های متفاوتی که در ایران مطرح می‌باشد این شرکت بومی سازی راه حل‌ها و دریافت نظریات کاربران برای ارتقاء سطح خدمات لازم را نیز در دستور کار خود دارد.

لازم به توضیح است با توجه به ماهیت مخابراتی تجهیزات مورد استفاده در این راه‌حل‌ها، شرکت ارتباطات کنترل فراگستر اقدام به دریافت مجوز‌های لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان مرجع کشوری نموده‌است

با هدف ارایه راه‌حل‌های جامع که دربرگیرنده همه نیاز‌های کاربران باشد این شرکت اقدام به مشارکت و همکاری با تعدادی از شرکت‌های مطرح و شناخته شده دنیا در مورد هر راه‌حل نموده‌است. در این همکاری شرکت ارتباطات کنترل فراگستر، به عنوان نماینده فنی این شرکت‌ها ارایه کلیه خدمات مورد نیاز به کاربران ایرانی را بر عهده دارد.

عمده خدمات این شرکت به شرح زیر می‌باشند:

bullet

مشاوره و بررسی راه‌حل‌های مختلف و معرفی راه حل بهینه با بکارگیری فن‌آوری‌های روز دنیا

bullet

ارایه خدمات و سرویس‌های مورد نیاز شامل طراحی، تامین تجهیزات و سرویس‌ها و همچنین آموزش کاربران

bullet

بومی‌سازی فن آوری‌های روز و بکارگیری امکانات موجود برای رسیدن به بهترین راه‌حل

bullet

بومی‌سازی و تهیه نرم‌افزارهای مورد نیاز

bullet

ایجاد مراکز پشتیبانی فنی و ارایه خدمات مورد نیاز کاربران

bullet

دریافت نظرات و نیاز‌های کاربران و انتقال آن به شرکت‌های همکار برای بهبود سطح خدمات

راه‌حل‌های ارایه شده توسط این شرکت در چارچوب راه‌حل‌هایTelematics  می‌باشند و هدف از بکارگیری این راه‌حل‌ها ایجاد کنترل، نظارت و مدیریت بر سیستم‌های توزیع شده و بخصوص در حال حرکت کاربران می‌باشد. با بکارگیری این راه‌حل‌ها، کاربران قادر خواهند بود در هر زمان و هر مکان نظام مدیریتی و کنترلی مورد نظر را بر روی سیستم زیر مجموعه خود اعمال کنند. برای راه‌حل‌های کلی ارائه شده در قالب Telematics کاربردهای زیادی را میتوان متصور شد که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می‌باشند:

bullet

مدیریت، ردیابی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل زمینی

bullet

مدیریت، ردیابی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل دریایی

bullet

مدیریت لجستیکی (مدیریت منابع حمل و توزیع)

bullet

مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات سیستم‌های توزیع شده نظیر

                  - سیستم‌های کنترل ترافیک جاده‌ای

                  - سیستم‌های هواشناسی

                  - سیستم‌های اسکادا و سنجش از دور

یکی از کاربرد‌های عمده راه‌حل‌های Telematics نظارت و مدیریت ناوگان حمل‌ونقل می‌باشد. با این هدف و برای پاسخگویی به نیاز‌های کاربران، شبکه اطلاع‌رسانی موقعیت ناوگان طراحی و پیاده‌سازی شده است. در این شبکه شرکت‌ها با عضویت و معرفی ناوگان تحت پوشش و همچنین تجهیز و فعال‌سازی آنها قادر خواهند بود به اطلاعات مکانی تک تک ناوگان در هر زمان دلخواه دسترسی داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر به سایت "شبکه اطلاع‌رسانی موقعیت ناوگان" مراجعه کنید.

انتقال و پردازش اطلاعات ایستگاه‌های دور دست بخش دیگری از راه‌حل‌های ارایه شده تحت عنوان Telematics هستند. در این راه‌حل‌ها با تجهیز ایستگاه‌های دور دست با تجهیزات اندازه‌گیری و انتقال مناسب اطلاعات، امکان جمع‌‌آوری داده‌ها در مراکز پردازش و بدست آوردن نتایج مورد نیاز فراهم می‌آید. همچنین در صورت نیاز، امکان انتقال اطلاعات از مراکز کنترل به ایستگاه‌های دوردست وجود خواهد داشت.

آدرس:

تهران، خیابان شریعتی، سیدخندان، بن‌بست خیام، پلاک 1266، طبقه 4

کدپستی: 1541945885

 

تلفن: 6-22863185 (21 98+)

دورنگار: 22862836 (21 98+)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد