فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

دانلود نرم افزار GPS Utility 4.20.4

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای استخراج و مشاهده سریع اطلاعات از GPS می باشد.از امکانات این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود (به نقل ار سایت سازنده) :

 VERSION 4.20.7
==============

1. Fix for change of format for Google Map files
2. Import and export of CPLOT USR files
3. Improvements to import of Garmin CRS and HST files
4. For GPX files only export time when time is valid
5. Fix for merging files which contain calibration data.
6. Improvements to the Map Fastpath keys (Zoom in/out, reset to 100%)
7. Corrections for import and export of TomTom OV2 files
8. Fixes for the Route Edit facility (time duration values)
9. Fix for saving file when original file was New (Untitled) and then Merging file.
10. Support line thickness and colour for PTF file export
11. Further fixes for PTF file export and improvements to Batch File Converter.
12. Advanced work for file format extensions
13. Fix for KML file export - XML reserved characters in file name
14. Fix to support tracknames on MIF/MID File import
15. Fix for TomTom OV2 file export problem
16. Fix for KML import problem
17. Various fixes to the Route Edit Dialog
18. Fix for MaxSea *.PTF file export (track datastamps error)
19. Inhibit saving of Windowed proprietary bitmaps
20. Reset directory default on changing folders form last file used
21. Changes to support the Batch File Converter

سایت سازنده نرم افزار : http://www.gpsu.co.uk

جهت دریافت نرم افزار  GPS Utility ۴.۸۵ اینجا کلیک نمائید .

 (حجم برنامه : تقریبا ۲ مگابایت )

نظرات 11 + ارسال نظر
حمیدرضا جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 23:56

خوب نبود

احمد جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 21:16

بدبوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

علی شنبه 24 آبان 1393 ساعت 23:09

بسیار خوب بود .....
البته به شرطی که بتونی رجیسترش کنی

اهورا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 21:30

سلام.من یه سری نقاط و تراک که با جی پی اس برداشت کردم رو با این برنامه رو گوگل ارث جانمایی کردم تقریبا 200 متر خطا داشت.چرا؟

سلام
کلا gps ابزار دقیق جانمایی نیست و خطای اشاره شده در آن وجود دارد برای افزایش دقت باید از ابزارهای کمکی استفاده نمود

hasan دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 22:20

درود بنظرمن گوگل ارت کارش درسته این مایی که نمیتوانیم باابزارها درست کارکنیم

Hadi یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 15:55

هادی یعقوبی

civil یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 10:09

من میخام فایل توپوگرافی استخراج کنم. باید چیکار کنیم؟؟

hadi شنبه 14 مهر 1397 ساعت 13:11

این قابلیت(برداشت توپوگرافی از گوگل ارث) در نرم افزار سیویل تری دی 2012 وجود داره

آرش چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 20:43

ضمن تشکر از شما من برای راه اندازی یوتیلیتی مشکل دارم وواسه تخلیه جی پی اس رمز رو نمیدونم تو کدوم قسمت optionsوارد کنم تا بالا بیاد.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

محمد یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 10:14

سلام.من میخوام یه فایل dxf رو تبدیل کنم به kml ولی چون سطرهای فایل زیاده کامل تبدیل نمی کنه و میگه باید ریجستر کنی.چطور میتونم ریجسترش کنم.کلی گشتم ولی فایل کرکی براش پیدا نکردم.

حامد چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت 14:54

ایا از دوستان دقت مسطحاتی برداشت با این نرم افزار رو با جی پی اس دستی کنترل کرده است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد