فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ سیستم RFID شرکت Matrics را برگزید

شرکت Matrics که پیشرو در طراحی و ساخت سیستم های RFID می باشد، اعلام کرد:

برای راه اندازی این سیستم در فرودگاه هنگ کنگ برگزیده شده است. سیستمRFID در حقیقت روشی مبتنی بر فناوری اطلاعات در زمینه انتقال بار مسافرین وتجار میباشد بگونه ایکه در هرلحظه موقعیت مکانی بار مربوطه مشخص میباشد و احتمال گم شدن بار در حالت معمولی به صفر میرسدبگونه ایکه با گسترش این فن آوری باعث ارتقاء سطح مسائل امنیتی و افزایش رضایت مشریان خواهد شد.

شرکت Matrics دراین پروژه کار نصب و راه اندازی خدمات پشتیبانی سیستم راه به عهده خواهد داشت. درآمد حاصله از این پروژه برای این شرکت 5/3 میلیون دلار خواهد بود. فرودگاه بین المللی هنگ کنگ یکی از شلوغ ترین فرودگاههای دنیا است و دروازه ورورد به چین به حساب می آید. درهر سال حدود 35 میلیون مسافر و 3 میلیون تن بار هوایی از این فرودگاه جابجا می شوند. این فرودگاه درهر ساعت ، 50 پرواز ورودی و خروجی دارد و در ماه آپریل سال 2004 این فرودگاه جایزه بهترین فرودگاه جهان را از Sky Trax دریافت کرد و جایزه ویژه ای نیز از IATA دریافت نمود.

با استفاده از سیستم RFID در فرودگاه هنگ کنگ در واقع راه برای دیگر شرکتهای هواپیمایی و فرودگاهها در آسیا هموارتر خواهد شد و از این سیستم برای مرتفع نمودن نیازهای امنیتی و رضایت خاطر مشتریان استفاه خواهند شد.

به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت Matrics فرودگاه بین المللی هنگ کنگ در ارائه بالاترین ضریب امنیتی برای تجار و مسافران عادی، پیشقدم بوده و RFID فن آوری ایده آل و به صرفه ای برای دیگر فرودگاهها و شرکتهای هواپیمایی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد