فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت والا ماشین پویا

شرکت والا ماشین پویا همگام با صنعتگران توانای ایران با استفاده از علوم پیشرفته روز دنیا و کارشناسان مجرب توانست تحول نوینی را در عرصه صنایع مارک زنی و حکاکی جهت ثبت آرم، ردیابی و مشخصات فنی تولیدات صنعتی ایران بوجود آورد. در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاههای الکتروشیمیای (ETCHING) پا به عرصه تولید در صنعت کشور نهادیم. بعد از گذشت یک سال، طراحی و ساخت دستگاههای حکاکی کامپیوتری (ENGRAVING) را به اندوخته صنعتی خود افزودیم. به دنبال استقبال و درخواست واحد های صنعتی، شرکت والا ماشین پویا با انگیزه ی مشتری مداری و با هدف جلب رضایت مشتریان و کیفیتی برتر همگام با تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا از سال ۱۳۷۵ تاکنون، افتخار همکاری با شرکت فرانسوی TECHNIFOR (اولین و بزرگترین سازنده دستگاههای حکاکی و لیزر در دنیا) را دارد که این همکاری منجر به طراحی و ساخت ماشین آلات حکاکی هوشمند کامپیوتری (INDENTING) در این شرکت گردید. از آنجایی که ما به آینده ای بهتر همراه با موفقیت روزافزون می اندیشیم، واحد تحقیق و توسعه ی (R&D) این شرکت بر روی تولیدات جدید از جمله دستگاههای لیزر (LASER) و دستگاههای کد زن و... در حال بررسی و مطالعه می باشد. بر اساس تفکر مبنی بر رعایت مدیریت کیفیت، نائل به دریافت گواهینامه تضمین مدیریت کیفیت ISO 9001 گردیده ایم. اینک بخود می بالیم که ۸۰۰۰ دستگاه الکتروشیمیایی و بیش از ۳۰۰ دستگاه حکاکی کامپیوتری هوشمند در واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی کشور نصب و راه اندازی گردیده است. نظر به اعتقاد راسخ به کیفیت، ماشین آلات شرکت والا ماشین پویا دارای ۵ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بدون قید و شرط می باشد.

Indenting

دستگاه حکاکی کامپیوتری هوشمند(INDENTING)
دستگاه حکاکی ضربه ای هوشمند و کنترل شده، جهت حک عمیق و سریع آرم یا لوگو شرکت، نوشته، شماره سریال بچ، کد ردیابی قطعه، تاریخ تولید، شیفت کاری و... می باشد که با سرعت پنج یا شش کاراکتر در ثانیه و بفرم نقطه نقطه ای حکاکی می نماید. حرکت نوک با فرکانس ۴۰۰ هرتز علاوه بر سرعت زیاد، کم صدا بوده و حک انجام شده باکیفیت میباشد. این سیستم حکاکی میتواند بر روی اجسام سخت و فشرده (غیر ارتجاعی) اعم از فلزات و غیر فلزات حکاکی نماید.

 
 
 
الکتروشیمیایی V1

دستگاه الکتروشیمیایی مدل V1 (آنالوگ)
دستگاه الکتروشیمیایی آنالوگ، جهت مارک زنی آرم و علائم تجاری، مشخصات فنی و...بطور دائم، بر روی کلیه فلزات اعم از خالص، آلیاژی و یا آبکاری شده با هر سختی و با سطوح مختلف (تخت، مدور،محدب و مقعر)

 
 
 
الکتروشیمیایی V2

دستگاه الکتروشیمیایی مدل V2 (نیم دیجیتال)
دستگاه الکتروشیمیایی نیم دیجیتال، جهت مارک زنی آرم و علائم تجاری، مشخصات فنی و...بطور دائم، بر روی کلیه فلزات اعم از خالص، آلیاژی و یا آبکاری شده با هر سختی و با سطوح مختلف (تخت، مدور،محدب و مقعر) و با قابلیت شمارش قطعات مارک خورده، سرعت و کیفیت بالاتر نسبت به مدل آنالوگ.

 
 
 
 
الکتروشیمیایی V3

دستگاه الکتروشیمیایی مدل V3 (تمام دیجیتال)
دستگاه الکتروشیمیایی تمام دیجیتال، جهت مارک زنی آرم و علائم تجاری، مشخصات فنی و...بطور دائم، بر روی کلیه فلزات اعم از خالص، آلیاژی و یا آبکاری شده با هر سختی و با سطوح مختلف (تخت، مدور،محدب و مقعر). دارای حافظه جهت ذخیره پارامترهای تنظیم شده برای قطعات تولیدی مختلف و مجهز به کلمه رمز(PASSWORD). همچنین دارای قدرت و توانایی دو برابر مدلهای آنالوگ و نیم دیجیتال ولی با حجم و وزن یکسان.

 
 
 
 
CNC Engraving

دستگاه حکاکی کامپیوتری به روش براده برداری (CNC Engraving)
جهت حکاکی آرم و اشکال پیچیده گرافیکی، شماره و تاریخ، حکاکی تزئینی و درجه بندی های بسیار دقیق روی سطوح تخت با کیفیت بسیار بالا

 
 
مدیر عامل: حمیدرضا میرزایی
رئیس هیت مدیره: کوروش میرزایی
تلفن: ۲۲۲۲۲۵۰۱-۲۲۲۷۰۹۳۸
فکس: ۲۲۲۲۲۸۸۰
آدرس: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان وزیری پور، خیابان کاووسی، پلاک ۵، طبقه دوم،واحد ۶
مدیرعامل: hra.mirzaei@vmpmarking.com
مدیر فروش: a.mirzaei@vmpmarking.com
روابط عمومی: info@vmpmarking.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد