فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

وضعیت وبلاگ

باسلام

      پس از ۱۰۰ روز ، آمار تعداد بازدید به بیش از ۱۰۰۰۰ رسید که خودم انتظارش را نداشتم. فکر نمی کردم وبلاگی در ارتباط با موضوع فناوریهای شناسایی و ردیابی بتواند ۲۰۰ نفر در روز را جذب خودش بکند.

     موضوعاتی که در این مدت ارائه شد اکثراً مطالب عمومی در رابطه با فناوریهای شناسایی و ردیابی بود که امیدوارم در ماههای آتی با کمک دیگر دوستانم به موضوعات تخصصی بپردازم. همچنین امیدوارم بتوانم خبرنامه فناوریهای شناسایی و ردیابی را به زودی راه اندازی کنم. در این مدت علاقمندان اظهار لطف زیادی به اینجانب داشتند که از تمامی آنها تشکر می کنم.

در کنار موضوع فناوریهای شناسایی و ردیابی، وبلاگ نویسی کاری بود که تا حالا انجام نداده بود و هنوز هم در این زمینه مشکلاتی را دارم مثلاً نمیدونم رنک گوگول چرا برای وبلاگم بالا نمی ره. خوشحال می شم در این زمینه هم دوستانی که اطلاعاتی دارند، اینجانب را راهنمایی کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد