فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

فناوریهای شناسایی و ردیابی

بارکد ، RFID ، شناسایی با امواج رادیویی ، ردیابی ، ردگیری، ردیابی ماهواره ای ، GPS ، بینایی ماشین ، بیومتریک ، کارت هوشمند، سنسور

شرکت سپاکو

شرکت سپاکو با ارائه راهکارهای نوین در زمینه سیستمهای شناسایی مبتنی بر بارکد ، خود را به عنوان شریک تجاری مجموعه ها برای نیل به اهداف دو طرف مطرح ساخته است. عدم وجود اطلاعات کافی در خصوص سیستمهای بارکد در ایران به واسطه نو بودن آن شرکتهای مختلف تولیدی را دچار ابهام و سردرگمی کرده که گاه به واسطه شرایط حاکم بر بازار بر آن دامن زده می شود. این موضوع ما را بر آن داشت که با دیدگاهی کاملا" متفاوت فعالیت خود را آغاز نموده تا به صورت کارآمد و بهینه در خدمت مشتریان خود باشیم.
اعضای مجموعه سپاکو دارای سابقه ای چندین ساله در زمینه اتوماسیون صنعتی (مبتنی بر بارکد) در صنایع مختلف هستند و واقف بودن به تمامی نیازها ، مشکلات و کاستی های مجموعه های گوناگون و بهره گیری از این تجارب ما را از سایر شرکت ها متمایز می سازد. در اندیشه ما رویکرد کنونی شرکتهای فعال در این زمینه، پاسخگوی نیازهای رو به گسترش صنایع نخواهد بود و تنها با فراتر نگریستن از جنبه های تجاری کسب و کار و نگرش تخصصی می توان به هدف اصلی خود یعنی جلب رضایت مشتریان نایل آییم.

واحد فروش و بازار یابی:


دپارتمان مهندسی فروش با در اختیار داشتن کارشناسان متخصص و مسلط در زمینه های مختلف سیستمهای شناسایی خودکار و آشنایی کامل با نیازهای صنایع مختلف تولیدی، صنعتی و بازرگانی، مشاوره و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مجموعه ها را در سر لوحه کار خود قرار داده است.

واحد تحلیل واجرای سیستم های مبتنی بر بارکد


ارائه راهکار های جامع اتوماسیون بارکدی منطبق بر نیاز های مطرح شده از سوی مشتری، مشاوره دادن بر اساس تجربیات مشابه کسب شده توسط این شرکت ازجمله فعالیت هایی است که در واحد تحلیل واجرای سیستم انجام می پذیرد. پروژه هایی که در این دپارتمان اجرا می شود به طور کاملاً تخصصی در حیطه جمع آوری و مدیریت اطلاعات (Data Gathering) میباشد که در قسمتهای مختلف شرکت های تولیدی، صنعتی، بازرگانی، سازمانها و وزارتخانه ها قابل اجراست. برخی پروژه های تخصصی این واحد به شرح ذیل است:

  • اتوماسیون انبار (مواد اولیه، نیمه ساخته، قطعات و محصول)

  • سیستم جامع لیبلینگ و بسته بندی

  • ردیابی قطعات

  • سیستم مکانیزه اموال

  • کنتور خوانی

  • پروژه های جمع آوری اطلاعات به صورت بی سیم (Wireless Project)

واحد پشتیبانی وخدمات رسانی پس از فروش


خدمات رسانی بهینه و به موقع و ارتفاء سطح کیفی پاسخگویی به اشکالات اضطراری و نیازهای پیش روی کاربران از جمله ارکان اصلی شرکت سپاکو به شمار می رود. استفاده از کارشناسان متخصص و افراد دوره دیده در کمپانیهای خارجی، بهره گیری از آخرین اطلاعات و تکنولوژیهای شرکت های مشابه خارجی ما را به عنوان "گزینه انتخاب" در زمینه سرویسهای پشتیبانی مطرح کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد